Live and let die

Hi guys. Förlåt för dålig uppdatering men jag har inte haft något vettigt att säga. Jag hade i alla fall världens bästa nyårsafton! Hoppas att ni andra också hade det! Jag funderar på att byta från blogg till devote, borde jag göra det kanske? Det märker vi :)

Min stackars lilla katt har varit borta sen två igår... Saknar och oroar mig för henne, men hon borde komma hem snart.
Jag ska ju söka till den där skolan i Stockholm snart, och om jag kommer in så hade jag tänkt att ta bloggen på lite större allvar. Jag tror att det är många som vill veta vad jag gör och vad som händer när jag bor nere i Stockholm själv. Speciellt min mamma, haha...

Här kommer lite bilder från mitt nyårsfirande!




(inte så stabil på den bilden...)


puss






haha ja... inga kommentarer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0