Tänk om jag ångrar mig, och sedan ångrar mig igen

Hej svejs lingon grejs.

Har varit på IP och åkt skridskor med mina underbara bajsungar idag. Kuuuuwl.. Jag ägde, inget snack om saken. Efter att ha frysit ihjäl i typ 1000000 år så stack jag, Ida och Niklas till Kuxa och spelade fotboll/basket tills vi dog. Woho. Malou var så tråkig så hon ville inte vara med... MARLIIIN! DU DIN!

Idag blir det städa och chilla för min del. Måste tagga och ladda batterierna tills imorgon när det är dunderfest hos malou! (med dunderfest menar jag ungefär tre familjer + tre barn...) Jag och Malou ska klä ut oss till chearleeders och vi kommer vara så grymt sexiga, i promise you! Bilder kommer, babes.

Nu ska jag äta, sova, dö. Herregud vad jag säger att jag ska dö.. Men jag lovar att inte göra det..........*hihiihihih* Nu ska jag sluta vara dryg och göra något åt mitt liv. Hejdå



Kommentarer
Postat av: jesus

HIN-DU-DIN maaaarlin <3

2009-10-30 @ 16:22:32
Postat av: sanna - [En blogg om lite vad som helst ]

Kika gärna in på min blogg och svara på min Hiss or Diss! Ha en bra kväll! :)

2009-10-30 @ 23:04:25
URL: http://sannajjonssonn.blogg.se/
Postat av: sanna - [En blogg om lite vad som helst ]

svar: jag tycker samma :D

2009-10-30 @ 23:10:35
URL: http://sannajjonssonn.blogg.se/
Postat av: sanna - [En blogg om lite vad som helst ]

Svar: Nej det har jag inte haha, utan jag tvättade löshåret och sedan så kammade jag det med en kamm när det var fuktigt och sedan la jag det så det blev så som det är nu :)

2009-10-30 @ 23:18:57
URL: http://sannajjonssonn.blogg.se/
Postat av: Esa

så snygg bild hahahahhaha

XD<33

(:

2009-11-08 @ 21:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0