Give me a reason, and i won't breakdowm

Jag är vaken och jag har ingenting att skriva.

Eller jo, jag ska på tjejkväll med mysflickorna mina ikväll. Love u guys. Så nu ska jag börja fixa iordning mig. Ska fan ha spa nere i källaren för mig själv innan jag sticker iväg. Fy fan va skönt!
Fick reda på idag att jag fått ett jobb som jag sökte efter. Eller alltså min granne, Maya, går i gymnasiet med omvårdnad som inriktning och dom skulle göra ett projekt i skolan. Dom hade jobbintervjuer och så frågade hon mig om jag ville bli intervjuad, och självklart sa jag ja. Jag älskar gamlingar! Dom är så grymt snälla! Aja, och min intervju gick faktiskt skit bra! Så Maya ringde mig nu imorse och sa att jobbet var mitt! Så jag kommer få umgås med gamlingarna och spela spel med dom, sjunga för dom, åka på events och så. Det ska bli skit kul!

Nu ska jag chilla ett tag till i soffan, sen så blir det spa som sagt!

Vad ska ni göra idag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0