Tillägnat till Kristin Ferm

Jag vet att du har det jobbigt nu. Och jag vill att du ska veta att jag finns här för dig hela tiden. Varje dag. Du är en väldigt viktig person för mig, det har du varit ända sen jag flyttade hit. Du har alltid funnits där för mig när jag behövt hjälp med något, och jag likaså för dig. Men nu är det min tur att ställa upp för dig. Jag vet att det är jobbigt när veckopengen är slut så att du inte har råd att gå i terapi. Men jag ska hjälpa dig, jag ska köpa en ny sparkcykel åt dig. Eftersom att din gick sönder och du var tvungen att köpa bamseplåster för pengarna istället för en ny sparkcykel som kostar 20 kr på rusta. Men jag köper den åt dig, för att du är så viktig för mig. Jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: kristin

åh frida, ett tack finns i min blogg (som du sa att jag skulle skriva) PUSS&HUG. MI ÄLSKAR YOU. <3

2009-11-16 @ 18:34:47
URL: http://kristinferm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0