The dawn is braking

Jolå, här är jag igen. Och jag är inte förkyld, absolut inte! Nejnej, jag är inte ironisk heller. Nejp..

Kom precis hem från skolan. Det har varit en helt otroligt slapp dag för mig. Jag har gått på tre lektioner av typ 1000000. Och nej, jag skolkade inte, tro det eller ej. Jag hade först engelska i typ en halvtimme, sen hade jag gitarr, as usual, på morgonen, och då påminnde min gitarrlärare mig att jag skulle sjunga på biblan idag. Det hade jag helt glömt bort. Aja, vi repade på låtarna jag skulle sjunga och sen fick jag gå iväg. Jag var med på en kvart av NO:n också. Men sen sa läraren att jag fick gå för att jag skulle hinna äta. Så jag gick iväg som hon sa men det var inte så god mat så jag stack ner till elevrummet och snackade lite med Inger, Emil och Cavallin, tog en kopp kaffe och stack. När jag kom till biblan började vi fixa och dona lite med anläggningen. Sen var det dags för konsert, det gick bra tycker jag med tanke på att jag är förkyld. Efter en halvtimmes sjungande stack jag tillbaka till skolan och då väntade matte lektionen. Inget roligt att reportera därifrån. Sen livskunskap då vi snackade om våra tröjor som vi ska köpa inom klassen innan vi går ur nian. Men det var ju inte så intressant. Och jag hatar att skriva långa inlägg för att det känns inte som att nån läser igenom hela. Haha. Men mina läsare kanske gör det? Eller?
Nu sitter jag här och dricker lite kaffe, lyssnar på min grymma Spotify-lista. Måste börja plugga nu för fan.

C'ya later!


P.S! Min tröja kom idag!
P.S 2! Jag saknar MALOU! ♥

Kommentarer
Postat av: kristin

jag läste allt! :D

2009-11-10 @ 16:19:45
URL: http://kristinferm.blogg.se/
Postat av: malou

jag läste också allt, jag är så himla stolt (Y) och jag saknar ihjäl mig efter dig älskling.. <3

2009-11-10 @ 17:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0