Ten days

Det är bara 10 dagar kvar nu. Det är nästa vecka. Nästa vecka ska jag få chansen att se New Moon före vissa andra. Det är helt otroligt.

Jag stannade hemma idag för att försöka orka gå till skolan imorgon, vilket jag tror att jag orkar. Jag hade bara feber igår, nu är den helt borta. Liiite irriterande att bara ha det en dag, då kunde febern lika gärna skita i att komma. Fuck. Aja, that's life.
Idag blir det plugg till läxförhöret imorgon och, håll i er nu, så ska jag städa mitt rum! Helt otroligt! Jag kanske till och med mublerar om, dammar, tvätta spegeln och en massa annat. Det där är faktiskt värt en applåd!
Jag ska också göra en design till Ebba. Och jag vet inte om jag ska göra den enkel eller om jag ska lägga in en massa saker på den...

Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0