Teardrops on my guitar

Jag är trött som en jude. Ja det är jag.

Jag stack iväg på en fest igår, kom hem tre, upp nio i morse. I love life. Jag skulle ju nämnligen jobba idag med. Jag har ju barngympa på söndagar. Men nästa söndag är det sista gången. Det ska bli skönt att få sova ut på söndagarna, men jag kommer sakna ungarna såklart! Dom är så söta när dom kommer och vill att man ska jaga dom, kramas med dom, hjälpa dom, hålla handen och en massa andra saker! Jag älskar ungar, så är det bara.

Min mamma gav mig en blomma nyss. En jätte vacker blomma faktiskt. Men den kommer troligtvis vara död inom en vecka. Jag kan inte ta hand om blommor. Dom dör på en gång. Jag kan nog stryka idéen om att bli florist..



här har ni blomman, den är så fin.. och jag fattar inte att jag sitter här och skriver om blommor. shit.. aja, bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0