Take my hand and walk with me

Dålig uppdatering, i know. Men jag har inte orkat blogga, och jag har som vanligt inte haft något att blogga om. Roligt liv, nej kanske inte.
Jag var ju på förhandsvisningen av New Moon i torsdags och jag vet inte vad jag ska säga. Jag verkligen ÄLSKADE filmen! Dom som säger att dom blev besvikna på filmen kan ta sig i röven, den var så jäääävla bra! Det finns inte ord för hur mycket jag älskar filmen!

Idag ska jag chilla som bara fan nu på dagen, sen kommer troligtvis Martin och Quang hit samt Pernilla i think. Vi får la se.
Nu ska jag kolla klart på Avatar på Nickelodeon, (i know, lite geeky, men det är så jävla bäst!), haha och så ska jag käka upp min frukost. See ya!


Kommentarer
Postat av: elina

fina unge :)

2009-12-03 @ 20:44:35
URL: http://elinameyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0