Svinsprutaaaa:

CHECK! Jag är vaccinerad och jag har ont i armen. Japp

Skola idag, orkar inte skriva nått om den för att den inte var intressant. Hehe. Efter skolan stack jag hem till Pernilla och mös. Vi stack senare till Gävle på nått gymnasiegrejs. Det var så utomordentligt tråkigt så jag somnade nästan. Jag har i alla fall köpt en ny kofta. Det är bra.

Och jag har haft en otursdag idag, som jag typ alltid har.. Jag orkar faktiskt inte berätta mer än kortfattat om det.
Försov mig, mascara i ögat x 4, spillde en halv liter färg på mig nya tröja. Ja, det är typ det ni behöver veta.

Nu ska jag plugga, (alltså lyssna på Spotify, kolla facebook.)
Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0