Livet är för allvarligt för att tas på allvar

Hej igen! Jag är faktiskt tillbaka med ännu ett "roligt" inlägg. Jag har ju sagt förut att jag inte är så duktig på att uppdatera. Ni får ursäkta mig.

Idag har jag haft hemstudiedag och den har jag spenderat med Malouuu. Vi har mest dampat hela dagen så vi har inte fått så myckt gjort. Men vi får ta igen det sen för att nu håller hon på att laga mat åt mig! (Och med det menar jag att hon slängde in två pajer i ugnen, men det är tanken som räknas!) Väldigt gulligt av henne tycker jag. :)

Jag färgade håret igår också faktisktttt. Men det är rödare i verkligheten, bara så att ni vet :)


är grymt nöjd.

vad tycker ni? (:

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Snyggast i staaaaan!

2009-11-28 @ 21:28:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0