Jag ger dig min morgon

Hej. Jag är på grymt dåligt humör idag. Men jag har lovat Kristin att uppdatera varje dag. Så jag får väl göra det ändå.
Skola idag. Sovmorgon hade jag också, skapligt skönt. Jag har bara softa lektioner på måndagar också. Efter skolan åkte jag med tåget in till Gävle för att jag skulle till tandfittäckelhorläkaren och sen köpte jag ett par nya innefotbollsskor också. Det gjorde min dag, + att jag har underbara vänner. Jag älskar er med hela mitt hjärta. I promise you. Haha, fan vad tjejig jag lät. Gah, men det är sant. Dom är bäst. <3




mina nya älsklingar

Kommentarer
Postat av: kristin

puss och kram! :-*

2009-11-30 @ 21:18:33
URL: http://kristinferm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0