I was made for loving you

Dålig uppdatering som bara fan, men det får ni leva med. Jag är inte så intressant så jag bloggar väldigt sällan för att jag har ingenting att blogga om. Där har ni problemet.

Idag var det skola. Bläääää. Snart kommer Pontus och då ska jag leka med honom, sen blir det plugg hela fucking kvällen. Tummen upp! -.-
På torsdag blir det Gävle med flickorna hur länge som helst! Det är så att FÖRHANDSVISNINGEN FÖR NEW MOON är om 3 dagar och VI SKA SE DEN! Det är jääävligt nice! I can't wait!

Just nu sitter jag och lyssnar på världens skönaste verision av "I was made for loving you" med Maria Mena. Jag hittade faktiskt den på youtube så jag lägger ut den så att ni får njuta! Den är lite för soft för mig, men ibland gillar jag att vara soft! Aja, här har ni den!


Så sjukt bra röst har hon. Hell yeah!

Jag hade nästan tänkt att göra ett "inköps" inlägg för att mina schyssta föräldrar har köpt en massa saker åt mig faktiskt. Så jag tänkte visa er vad dom köpte åt mig, men bara om ni vill. Själv känner jag mig väldigt osäker. Men bestäm ni:

SKA JAG GÖRA DET?

Kommentarer
Postat av: kristin

J to the A!

2009-11-16 @ 16:05:28
URL: http://kristinferm.blogg.se/
Postat av: maloup

gör't :D <3

2009-11-16 @ 17:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0