I enjoy life

Hola mis amigos! Jag kom precis hem efter en lång dag i Gävle. Jag åkte in med 11.27 tåget för att jag skulle jobba. Och eftersom att x-trafik verkar ha något uppkört i röven så går ju tågen typ varannan dag känns det som. Jag börjar jobba halv två men måste gå runt och tröka i en och en halv timme innan jag kan sticka till jobbet. KUL! Aja, jag var ändå tvungen att kolla på nya innefotbollsskor. Tiden gick ändå jävligt fort. Sen när jag jobbat klart ringde pappa och undrade om jag ville med på hockey. Såklart sa jag ja, så vi satt först inne på nån pub och sen tog vi bussen till Läckerol Arena. Vi hade hyrt en loge som vi satt och åt mat i samt kollade på matchen. Eller jag var typ den enda som kollade eftersom att dom andra var ganska dyngraka. Haha, fy fan vad fulla gubbar är roliga. Hihi. Jag vågar inte berätta en massa detaljer om kvällen för att då skrämmer jag bort er. Haha, jävlar vilket långt inlägg det blev. Inte likt mig.. Aja, nu ska jag kolla på svampbob! C'YA!!



i want you (:

Kommentarer
Postat av: kristin

woho uppdatering! :D

2009-11-29 @ 00:16:38
URL: http://[email protected]
Postat av: hedda

Edward! Var är du? Kom och bit mig.

2009-12-06 @ 19:42:26
URL: http://kryyger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0