I <3 VAMPIRES



Denna tröja beställde jag igår. Ska nämnligen ha den på förhandsvisningen av New Moon nästa torsdag. I can't wait! Jag och mina polare beställde New Moon t-shirts från Discshop.se för typ två månader sen men tröjorna har inte kommit än! Det står att dom "är slut i lagret". Fucking Discshop, gå och stoppa upp nått. Hehe, jaja. Men jag tycker faktiskt att den här tröjan är skitsnygg! Min kompis Jossan har också en sån, she gives me inspiration!
Och min mamma ska köpa saker åt mig i Gävle idag också, hon är bäst ät en häst.

Nu ska jag ta tag i mitt liv och plugga. Har läxförhör imorgon och jag SKA TILL SKOLAN! (men när jag säger att jag ska plugga menar jag att jag ska lyssna på Spotify och inte plugga..)

HEDOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0