.

Jag är sjuk och min blogg suger. Haha, vilka problem jag har.

Jag har faktiskt tänkt på det här med bloggen om jag ska ta tag i den eller om jag ska skita i det. Men det är så typiskt mig att bara lämna bloggar åt sidan. Men jag vet inte vad jag ska skriva om heller. Ska jag låta er läsare veta allt om mig så att det blir en personlig blogg eller ska det vara en blogg som jag bara skriver i för att ha tidsfördriv? Det är ju ni som bestämmer.

Om ni vill att det ska vara en personlig blogg så måste ni förbereda er på en massa sjuka grejer, långa inlägg om vad jag tycker om saker och ting och om min favoritgrej i hela världen, musik. Jag kommer i sånna fall lägga in en massa låtar och så som jag verkligen älskar. Music is my life. 

Om ni vill att det ska vara en tidsfördrivs blogg så kommer den vara tråkig, inte uppdaterad. Aah, en B-blogg liksom. 

Fan, nu gjorde jag ju nästan valet själv. Haha, jag röstade ut mig själv känns det som. Det andra alternativet kommer ju ingen att gå med på. Haha fan vad jag suger. Aja, NI bestämmer bloggens framtid. 

Jag avslutar detta sjuka inlägg med världens härligaste låt:


 
AWESOME!

Kommentarer
Postat av: Kristin

PERSONLIG PERSONLIG klappklapp

2009-11-08 @ 16:49:23
URL: http://kristinferm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0