Slow life

Hejsanhoppsan. Skickade precis iväg mig engelska läxa. Känns underbart skönt att vara klar med den. Annars sitter jag bara här och lyssnar igenom New Moon soundtracket. Tycker den är otroligt bra!
Skolan idag var seg som fan, jag hatar fredagar i skolan. Och nu är jag på dåligt humör, eller det börjar bli bättre. Det känns bra. Ikväll ska jag tydligen äta pizza med Pernilla, Malou och Kasper. Men jag ska också äta sushi hemma, så allt krockar ju! Men vi får se hur jag gör. Det löser sig nog på ett eller annat sätt. :)

Nu ska jag inte göra ett dugg tror jag, eller jag ska fixa lite saker bara. Men det går nog fort. Vi hörs ikväll eller imorgon!

WINNERBÄCK IMORGON!!

C'ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0