Mitt liv är inte ditt liv

Hejsanhoppsan lillebror! Haha, fan vad sugen jag blev på att se Karlsson på taket... Wtf? Aja, hej hörrni. :)
Alarmfittklockan ringde klockan 9 imorse för att jag skulle på träning 10. Kul att ha träning 10 på en lördag.. Men träningen gick jävligt bra idag tycker jag. Eller jävligt och jävligt.. Den gick i alla fall bra. :) Nu ska jag plugga lite matte och hemkunskap som jag har prov på nästa vecka sen bär jag och pappa in till Gävle för att se Lasse. Det kommer bli underbart. I promise you. Bilder kommer komma upp eftersom. Ni vet ju hur seg jag är på att lägga in bilder. Men det är så jobbigt, jag orkar inte! :o

Fan vad jag skriver ointressanta saker. Men sån är jag, ointressant och helt slut i huvudet. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0