Cream cheese chips

Skolandagen (om man nu kan kalla det skoldag) har varit soft. Vi hade gymnasiedag så nästan alla friskolor i Sandviken och Gävle kom på besök och berättade om sina skolor. Det var rätt så intressant, eller nej, egentligen inte. Jag ska inte gå i varken Gävle eller Sandviken. Jag ska nämligen söka till en skola i Stockholm. Det kommer bli underbart, men ändå inte. Jag måste lämna allt jag älskar här och flytta ner. Men jag kommer ju hem på helgerna förresten, så då klarar jag mig. :)
Hade i alla fall träning efter skolan. Den gick inte så värst bra, enligt mig själv. Men det var första träningen inne på hela terminen och det är svårt att spela inne. Eller okej, inte svårt, men ovant. Bollen rullar fort som bara fan och man är inte van vill att det ska gå så fort helt enkelt.
Nu sitter jag här och äter chips medan jag väntar på att spagettin ska bli klar. Är det rätt? Nej, jag trodde väl inte det... ;)


Kommentarer
Postat av: Victor

Men du kommer komma till alla du älskar i Stockholm och de kommer bil fest hos dig hela tiden ju :D (A)

2009-12-02 @ 18:50:04
Postat av: kristin

& då kan ju jag besöka dig i stockholm.. it's gonna be awesome! :D

2009-12-02 @ 19:34:27
URL: http://kristinferm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0