Chasing Pavements

God afton! Hahahha, jag menar hej. Jag sitter här och lyssnar på musik samt packar lite i omgångar. Åker nämligen till mormor och morfar på öland imorgon. Det ska bli helt underbart att få träffa mammas släktingar också.
Jag tänkte att jag kunde säga vad jag fick i julklapp av snälla tomten i år!
Jag fick:

Ett keyboard (känns otroligt bra med tanke på att jag måste lära mig lite olika saker inom musiken)
Skidkläder
Pengar
Presentkort på lite olika affärer
Nagellack
Nagelfil
Läppbalsam
Halsduk (tack älskade syster [länk])
Lite andra små och söta saker.

Jag tackar så hemskt mycket, jag är helnöjd! :)
Nu ska jag busa lite med mina kusiner som är här. Ha det underbart så får vi hoppas att jag kan blogga på Öland. Annars hörs vi dagen innan nyår! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0