Bed of roses

Jag ska försöka lägga upp flera klipp på när jag sjunger, men jag har inget bra inspelningsprogram och ingen bra mic så det har inte blivit av. Men jag ska göra mitt bästa för att lägga in lite mer videos och så. :)

Skola idag, gick väl rätt så bra. Fick reda på att jag har fått MVG i engelska och idrott nu. Det känns jävligt skönt! Jag vet inte riktigt vilka betyg jag har än, det får jag reda på på fredag. Då skriver jag säkert ut det här!







här är två videos från när jag sjunger. och det är typ dom ända jag har! ;) men tänk på att det var ett tag sen, så ni får inte mobba mig!

Kommentarer
Postat av: du vet vem jag är :*

vart är filmerna på dig, mig och malou då?!?!?! :O skäms du över oss eller?! ;) <3

2009-12-16 @ 18:30:32
Postat av: FRIDA

sv: haha gumman, jag har inte orkat lägga ut dom på youtbe ;) vet inte riktigt om jag vågar heller (a)<3

2009-12-16 @ 18:58:06
Postat av: Anonym

ååå du diin!! ;) <3

2009-12-16 @ 19:05:50
Postat av: en abraham som du också vet vem är :*

för i HHHHEEEEELVETE ! bara lägg ut dom, såatt alla kan se dom fina personerna vi igentligen är :) så blir alla nöjda och glllllada :D <3

2009-12-16 @ 20:02:53
Postat av: michelle (kusin)

du är GULD värd kusse!!<33

love you<333

2009-12-17 @ 21:53:19
URL: http://onesweetgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0